30 juli 2010

Copenhagen







Igår var jag och hela familjen i Köpenhamn. Oh vilken underbar stad! Vi hade fått tips på en restaurang som heter Vespa på Store Kongensgade 90. Vi fann den men den öppnade inte förrän vi 1800-tiden men vårt tåg var bokat till 1900. Tråkigt men på andra sidan av gatan så jag något ....... fil de fer.... en industrial vintagebutik...Oj, Oj. Jag har börjat gilla lite råa uttryck tillsammans med skirhet så detta blev ju lyckans dag för mig, lite sådär för övriga familjemedlemmar. Jag tog lite bilder men om du är intresserad så är hemsideadressen denna http://fildefer.dk/butik.

Det finns också en tidning i Danmark som heter RUM, jag skall fotografera av den senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jag har haft problem med min blogg. Ibland så försvinner den så att jag inte kommer åt den. Det kanske är så att det är dags att låt...