22 juli 2010

GröntÄrSkönt

Den gröna färgen är vilande. Om du är trött titta på något som är grönt så kommer du att vila dig. Naturen och naturens färger är bra för dig, det påminner människan om den miljö som vi vistats i mycket längre än i stadsmiljö med dess teknik.
Retrotyg på rad är härligt...... Ovanför har jag spikat upp ordet trädgård med bokstäver ifrån Panduro. Det är kul att ordna sin trädgård... behöver inte vara flera hektar, räcker med några meter...lådor, krukor. Om du vill så kontakta mig, jag kan ge förslag om hur du kan ordna just din trädgård. Jag gillar att återanvända/återskapa det som funnits och finns.






1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Takk for din mail til meg, det var hyggelig!
    Håper du kommer til å like å være interiør-blogger! Det har blitt en del av oss nå og jeg liker det kjempe godt!

    Kos deg med det og ha en flott sommerdag!
    Hilsen Liv ;O)

    SvaraRadera

Hej! Jag har haft problem med min blogg. Ibland så försvinner den så att jag inte kommer åt den. Det kanske är så att det är dags att låt...