14 september 2010

Stolarstolarstolar



Jag blev just med i en grupp med inredningsbloggare. Den som är initiativtagare är Bloggen Fabriken. Varje tisdag presenteras ett tema och just idag är det "stolen".
För mig är det den här gamla "Sjuan" som jag köpte begagnad för 18 år sedan. Den var då svartmålad men jättesliten. Jag målade den vit, egentligen ett helgerån, men det var då det. Nu har den blivit avskavd på de rätta ställena och passar i mitt sovrum. Lite shabby chick.

En annan stol som är helt underbar är den här lilla barnstolen. En 50-talsstol gjord av stål och plastband.
Vill ni se mer stolar klicka in på bloggen
Fabriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jag har haft problem med min blogg. Ibland så försvinner den så att jag inte kommer åt den. Det kanske är så att det är dags att låt...