27 oktober 2010

award


Jag blev så glad....jag har för första gången i historien fått en "Award" och jag fick den från en jättemysig bloggare som heter Nästet
Det är inte lätt att börja blogga när man är nybörjare i både fotografering och bloggning men allt går....
Tack Nästet och alla där ute som ger mig goa kommentarer.

Nu är det min tur att skicka "Awarden" vidare.

men först.....skall jag skriva ned tre saker jag tycker mest om att göra:
  1. att vara en del av livet.
  2. dela livet med min familj
  3. försvinna i skapandets värld

jag vill ge awarden till
  1. Betongkrukan
  2. BetongSnäckor & änglar
  3. dottie angel
Kram alla!



1 kommentar:

  1. tack snälla rara du, blir rörd av din fina kommentar tlll awarden
    jag skickar inte vidare awarder , är så svårt att välja, hoppas du inte tycker illa vid...tackar allra ödmjukast
    många kramar till dig
    Annelie

    SvaraRadera

Hej! Jag har haft problem med min blogg. Ibland så försvinner den så att jag inte kommer åt den. Det kanske är så att det är dags att låt...